Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Parken zoo

Kategori: Äventyr

Vi har haft en riktigt bra men blöt dag i Eskilstuna idag på Parken zoo. 2 juni kändes det inte som, var ca 5 g, regn hela dagen och blåst på det. Mina joggingskor blev typ blöt till lunch vid 12. Var bara att bita ihop då bussen hem skulle gå först kl 17. Blir jag/vi inte sjuka nu, blir vi det aldrig mer. Olivia var den ända av oss som var både torr och varm. Ska klä mig som jag klär henne i fortsättningen. (Torra var jag och Henrik också, förutom fötterna då).

(Kommer några bilder nu, men mer kommer senare).

Vi lämnade ett soligt Kumla för ett regnigt Eskilstuna.

 

 

 

Kommentarer

  • pz säger:

    vad med utflykter ni är på:) mysigt!

    2012-06-02 | 19:53:43
  • pz säger:

    vad med utflykter ni är på:) mysigt!

    2012-06-02 | 19:55:05

Kommentera inlägget här: