Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Snart?

Kategori: Vincent

Känns som det snart är dags, men ändå inte. Har svårt att förstå att det redan gått mer än halva tiden av graviditeten, är idag 111 dagar kvar (eller +14 också). Är i vecka 25 nu. Glömmer oftast bort att jag är gravid, är på kvällen man blir påmind av sparkarna man får:)
Ska jobba 3 veckor till innan 4 veckors semester väntar och när jag kommer tillbaka har jag gått in i vecka 33 och hunnit få en 3 åring här hemma:)
Vart tar tiden vägen? Hon var ju nyss en bebis min lilla prinsessa❤
Augusti kommer gå sjukt fort då vi är uppbokade på något varje helg.
Imorgon ska jag till MVC för första gången sen vecka 10 typ. Ska bli spännande och se.

Olivia testa förut. Undra om bebisen kommer få ha den något? ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: