Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

BB

Kategori: Vincent

Här ligger vi på BB jag och lilla Vincent. Tråkigare plats får man nog leta efter. Längtar hem till övriga familjen.
Gick ganska bra att ligga här tills jag fick del rum med en Thailändare eller något som varken kan typ svenska eller engelska. Ska se på bonde söker fru på mobilen om ett tag sen blir det tidigt i säng. Måste sova ikapp mitt dygn jag missat. Fast känner mig just nu både pigg och rörlig. Har gjort några promenader i korridoren med Vincent i plastbaljan.

Den stolta storasystern Olivia har vart här och hälsat på och imorgon kommer de förhoppningsvis och hämtar hem oss❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: