Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Samtal

Kategori:

Hade igår ett missat samtal på min mobil som gjorde mig väldigt glad. Det var förlossningen som hade ringt och bad mig ringa upp idag om jag ville. Det var den barnmorskan som tog hand om oss efter att Vincent kommit och då komplikationerna började. Då inte livmodern ville dra ihop sig och jag förlorade 2,2 litet blod och var väldigt, väldigt nära att hamna på operationsbordet.
Hon ville höra hur vi mådde och hur vi upplevt det hela. Barnmorskan som förlöste oss hälsade och de båda sa att det vara bara att vi ringde om vi hade några frågor.
Fick svar på min trötthet och huvudvärk :)

Till skillnad på MVC i Kumla som jag är riktigt besviken på, de ska kolla upp mina blidvädren men har en känsla av att jag får ta tag i det själv om det ska bli av.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Bra av Förlossningen att ringa upp, sådana upplevelser är ju alltid nyttigt att få prata om. Speciellt eftersom man är rätt borta efter en förlossning..!

    2012-10-28 | 14:30:37
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: