Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Plötsligt händer det....

Kategori: Vincent

Ja, plötsligt händer det. Vincent somna ca 18:45 (som vanligt) igår kväll och sov till 06:45 imorse, 12 hela timmar. Förstå vilken sovmorgon jag fick imorse. I ca 6 månader har jag gått upp med denne glade kille klockan 5 på morgonen. Någon gång har han lyckats sovit till närmare klockan 6. Men 5 dagar av 7 i veckan har klockan varit 05:00 eller 04:45 till och med då han slagit upp sina blå och visat sitt underbara leende.
Jag förväntar mig dock inte att detta håller i sig. Så imorgon är vi nog uppe runt 5 igen.
Ska tilläggas att han åt en flaska klockan 5 imorse och sov de sista timmarna i våran säng.
Så fort han sover i våran säng sover han 9 av 10 gånger på min arm. Visst det är jätte mysigt men man sover inte jätte bra ska erkännas.
Sov sött. Det ska jag göra nu tills jag vaknar av något av mina underbara barn. Olivia är nämligen expert på att prata och ropa i sömnen, så man inte vet om hon är vaken eller inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: