Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Lite av varje

Kategori: Familjen

Det närmar sig......bröllopet, nu är det bara 7 1/2 vecka kvar och jag bockar av flera saker från att göra listan varje dag. Hoppas bli klar med det mesta innan januari är slut. 
 
Vincent har nog fattat att man ska sova i egen säng. Igår behövde jag aldrig gå in något mer efter att jag skrev inlägget. Han sov till ca 23:30 i sin säng, sen fick det bli vår. Och Olivia som nästan aldrig sover hos oss sedan vi började med att klistra klistermärken varje natt hon sover själv sov hos oss i natt. Så hela familjen på 160 cm. Och i kväll tog det ca 20 min att få Vincent att somna. 
Dock är jag så trött på snoriga näsor nu som försvårara det där med rutiner. Vincent är 14 veckor gammal imorgon och har nog varit snorig 9 av de veckorna. Suck säger jag bara.
 
Bjuder på några bilder på vår slalomteje som berättade glatt på dagis idag att hon kunde åka själv =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: