Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Borta bra men hemma bäst

Kategori: Äventyr

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Västervik med två familjer till. Långärmade tröjor är det sista vi använt på denna resa insåg jag när jag tömde husvagnen idag efter vi kommit hem. Sol, bad, bus, god mat, cykelturer, promenader, färska frallor till frukost, skrapsår på Olivia i mängder.
Men mycket tvätt blir det på en vecka vill jag lova. Nu är husvagnen tom, huset har det blivit ordning på igen, barnen är badade och sover sött i sina sängar.
Jag slöar nu i soffan. Husvagnen städar jag någon dag i veckan.
Nu ska jag och barnen ha semester själva i två veckor när Henrik ska jobba. Vi ska förbereda ett 4-årskalas för en förväntansfull tjej. Men vi börjar imorgon med ett besök på VC för Vincent då vi inte får bukt på hans sår på hakan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: