Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Möhippa

Kategori: Äventyr

Idag har vi haft möhippa för Jennie. En lyckad sådan om jag får tycka det själv:) Lätt sommarens varmaste dag.
Champagnefrukost hos mig med lekar innan vi åkte och hade trekamp med blindeman, sumobrottning och gladiatorkamp. Gladiatorkampen var absolut inget för mig kan jag lova, men sumobrottningen var superkul dock väldigt svettig.
Efter det blev det lunch inne i Örebro innan det blev dags för relaxen på Gustafsvik.
Lite fräschare drog vi vidare för bowling och mat. Bowling kan nog meddelas att det inte heller är min starka sida i livet, men det viktiga är inte att vinna utan delta och ha roligt kör jag på det :) (Kanske inte helt ärligt jag).

Nu blir det sova för imorgon åker vi på semester.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: