Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Så kan det gå....

Kategori: Olivia

Igår kväll tog jag min cykel ner till sjöparken och testade Zumba. Ska dit och prova igen på torsdag:)
Iaf när jag lämnade hemmet satt familjen och åt och när jag tränat klart ser jag en bild på en sovande tjej vid matbordet på mobilen. Hennes måltider tar mellan 60 och 90 min per gång. Jag blir snart tokig på detta. Hon har alltså skrikigt och trotsat till hon blivit så trött att hon somnade, så kan det gå. Ska kanske nämna att hon cykla själv runt Kumla med mig och Vincent och dela ut sina inbjudningskort till kalas under eftermiddagen och det tog nog också lite på krafterna.
Så när jag kom hem sov båda barnen, när sov båda kl 19 senast?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: