Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Träningsvärk

Kategori: Äventyr

Jag har träningsvärk idag. Aj, aj, aj. Framsidan på mina lår, min rumpa och jag har till och med lyckats få träningsvärk i sidfläsket :)
Gå nerför trappan här hemma är inte lätt och det sägs väl att den värsta träningsvärken kommer 2 dagar efter? Så imorgon är jag väl sängliggande :) Eller så får det bli en lugn joggningrunda för att bli rörlig igen :)

Här hemma har vi tappat bort både veckodagar och tiden. Men vi njuter av sommarlov/semester/mammaledighet för fullt. Umgås med massa vänner både dag och kvällstid. Barnen är uppe sent och sover sedan förhoppningsvis lite längre på morgonen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: