Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vincents

Kategori: Vincent

Vincnts rum börjar ta form. Nu är det bara huvudpersonen själv som ska flytta in dit och det ska han nog få göra när vi kommer hem från New York om 3 veckor. 
 
 
 
 
Nu kämpar vi med att sluta äta på natten. Första natten vann jag. Andra natten gav jag mig då han var så snorig och hostig, så jag tyckte syn om honom. Inatt, tredje natten ska jag på det igen :)
 
Flaskan vill han inte äta ur på dagarna längre. Så nu är det gröt och ibland smörgås till frukost. Frukt efter förmiddags sovningen. Riktig mat till lunch, frukt igen efter sovningen på eftermiddagen och gröt till kvällsmat. 
Vincent tycker att det är morgon runt 05:00. Nu är min tanke att han ska få en flaska då och kanske somna om efter det, det har inte fungerat ännu......får se hur det går imoron.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: