Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Löpning

Kategori: Äventyr

Sen i torsdags har jag sprungit 3,1 mil :)
Detta har jag delat upp på 3 lopp.
Vårruset i Karlstad 5 km i torsdags.
Göteborgsvarvet 2,1 mil i lördags.
Vårruset i Örebro idag.

Ganska nöjd över mig själv, har också lyckat få med 2 stycken raska 8 km promenader under dessa dagar:) Plus allt annat som jag alltid går för att förflytta mig här i Kumla och också Göteborg i helgen som var.

Nu söker jag nya utmaningar..... Blir nog till 95% Göteborgsvarvet nästa år, är sugen att springa tjejmilen i höst.
Men först ska jag och springa trappan på Kvarntorpshögen, den kanske jag testar redan i helgen och sen ska jag ner stadigt under 5 min per km.
För det stora målet är att slå Henrik på Göteborgsvarvet, alltså under 2 timmar.
Någon som har några andra roliga utmaningar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: