Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

5 år....

Kategori: Allmänt

Fick mig en liten funderare nu ikväll. Har provat igenom min garderob för att komma fram till något jag ska ha på mig imorgon på nyårsafton. Kom fram till att det får bli en gammal klänning som jag hade på nyårsafton för 5 år sedan.



Tänk vad tiden har gått fort. Tror aldrig jag att skulle kunnat gissa att jag skulle vara på den här platsen i livet som jag är nu. Men underbart är det. 
Jag och Henrik har blivit ett par, vi som bara skulle vara kompisar ♥



Jag har flyttat från Örebro till Kumla. Jag som ALDRIG skulle bo i Kumla.
Vi bor i vårat nybyggda hus, sedan augusti 2007, (Inte nybyggt längre då vi får börja använda rotavdrag om 8 månader, hihi).



Jag har slutat plugga och fått jobb.
Jag har köpt mig en ny EGEN bil. (Som jag nu börjar bli sugen på att byta till en större). 



Vi har förlovat oss♥



Vi har fått vår underbara dotter som redan hunnit bli 2 år och (snart) 5 månader♥

  

Jag har bytt jobb och älskar verkligen mitt nya jobb. Det är nya utmaningar nästan varenda dag och sådant tycker jag om.

Men det som inte tycks ha förändrats allt för mycket är ju min kropp. Då jag kommer i samma klänning än idag.
Dock så har nog en hel del muskler gått upp i rök och blivit något lite mjukare =) Konditionen är inte som den var för 5 år sedan, då jag inte hinner och kan träna lika mycket som jag gjorde då. 
Men vad gör det, då jag är lycklig ändå♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: