Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

7 1/2 månad....

Kategori: Vincent

Jag har gjort det igen......betalat pengar för att ta ut mig totalt och få ont i varanda muskel som jag inte visste att jag hade. (Helt frisk kan jag nog inte vara).

Jag har ca 7 1/2 månad på mig att komma iform efter att vårat andra underverk är planerat att komma till världen. Den 18 maj är det dags att stå på startlinjen i 2013 års Göteborgsvarv.
Och denna gången blir det nog att stå på startlinjen med mina två barndomsvänner :)
Efter 2010 års Göteborgsvarv.
Olivia på hotellrummet på kvällen efter Göteborgsvarvet 2010 (2 år sedan, tiden går fort närm man har roligt).


Kommentarer

  • Madde säger:

    Haha, Hej och hå, lika bra att anmäla sig med en gång? :D

    2012-05-15 | 22:02:20
    Bloggadress: http://olssonandersson.blogspot.com
  • pz säger:

    bra gjort, du får nog den tuffaste uppladdningen ;)

    2012-05-18 | 08:20:34

Kommentera inlägget här: