Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

21 JULI 2009

Kategori: Allmänt

Då var det den 21 juli 2009, det datumet vi fått för beräknad födsel. Klockan är nu ca 21 och än så länge finns det inget tecken på att det är på väg ut någon Krabat. Den 21 juli 2009 blir det inte, är jag rätt säker på. Är bara att fortsätta att vänta och hålla tummarna på att den kommer snart. Börjar bli så sjukt uttråkad. Har absolut inget att göra och när vädret är som det är så blir det inte att jag tar mig för att göra något vettigt.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, la mig till slut i badkaret ca 1 timme för att få tiden att gå lite. Men vi kommer ju i alle fall närmare och närmare och nu är det inte långt kvar, den saken är ju säker i alle fall. Ett par kompisar fick sin andra son i natt, så man får gratulera dem.

Nej bara att hålla tummarna att vi får ta den packade väskan och fara iväg till BB snart.

Ha en fortsatt bra kväll, så ska jag förflytta mig tillbaka till soffan och fortsätta känna på Krabatens sparkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: