Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vecka 39

Kategori: Allmänt

Ja då har vi klivit in i vecka 39 eller vecka 38 + 1 dag. Det är mindre än 2 veckor kvar tills det beräknade datumet. Kan nog erkänna att jag har stirrat mig lite halvblind på just det datumet. (Precis så som man inte ska göra).

Det händer inte mycket med Krabaten längre som sagt då den redan kan klara ett liv utanför magen. Det ända som händer är att den går upp i vikt och växer.

Här hemma hos oss händer det inte så mycket heller. Dagarna bara försvinner på nått sätt. Igår sov jag bort två timmar mitt på dagen, riktigt skönt sen tog vi oss en liten promenad, det är skönt att röra på sig lite dock går det väl inte allt för fort, får bromsa Henrik ibland. Tog ju också tag i köket som jag skrev i inlägget igår. Kände mig riktigt duktig när jag gick och la mig.

Idag är det inte mycket som står på schemat, vi måste handla lite annars så blir det nog till att sitta och läsa eller något liknande.

Imorgon är det fika med mammorna i föräldragruppen igen, får se om det kommit någon mer bebis.

Nej nu blir det att fixa frukost här.

Ha en bra dag.  

♥ 13 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: