Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vi är ju redo för vintern också

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på hjärt- och lungräddnings utbildning i 6 timmar så nu kanske man kan fixa det vid skarptläge, men lovar inget.
Nu ska jag bara njuta av att vara mammaledig de sista 2 dagarna innan jobbet börjar på allvar på måndag.
Imorgon är det föräldrafika, (det sista för mig på ett tag). Och tur som Henrik har så blir det hos oss på grund av lite renoveringar och sjukdomar. Men det gör inget, måste bara jaga iväg våra ovälkomna husdjur, sen är de välkomna.
På fredag så ska vi besöka rim och ramsor för första gången, (och sista för mig). Ska bli riktigt roligt, (hoppas jag).

Här kommer lite bilder på Olivia i sina vinterkläder. För som jag skrev igår så är vi ju redo för vintern också här, eller nästa saknar ju ett par täckbyxor.
Nu är det bara att hålla tummarna för en lika bra vinter som vi hade sist. =)
(Fick dock inte med skorna på någon bra bild).









(Täckbyxor som saknas).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: