Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Väntar........

Kategori: Vincent

Ingen bebis här inte. Börjar tvivla på att det kommer komma ut någon alls snart. Jag mår sjukt bra och känner mig ändå ganska pigg. Kommer på att magen finns ibland när jag ska hjälpa Olivia med något och när jag ska SOVA. Längtar sjukt mycket efter att få sova på mage igen. Fast sover hela nätterna så ska inte klaga för mycket på det heller.
 
Idag har vi gått över 1 vecka och 1 dag (8 dagar) gravid i vecka 42. Olivia kom 14 dagar försent. Än kan den hinna före, men känns som den trivs ganska bra där inne med att böka runt och trycka mot min vänstra höft. 
Att föda barn på beräknat datum är inte min grej iaf. 
 
Längtar efter att få:
tillbaka min kropp
springa/träna
ha mina vanliga käder
och såklart mysa med bebis och få ge Olivia hennes efterlängtade småsyskon. Tror hon också börjar tvivla på att det finns någon bebis där inne. 
 
 
Nykläckt Olivia........3 år går väldigt fort ♥
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Tack för din kommentar i min blogg! Vad kul att du också bloggar :)

    Ja, tänk vad tiden går fort... Snart är du tvåbarnsmamma. Kram och lycka till

    2012-10-10 | 00:36:50
    Bloggadress: http://withlovefrom.blogg.se

Kommentera inlägget här: