Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Effektiv

Kategori: Familjen

Ja, nu är det 3:e dagen jag är ensam hemma både skönt och ensamt. Klart man saknar resten av familjen, vore nog konstigt annars. Fast jag försöker faktiskt njuta av att vara ensam. Man kan göra vad man vill och när man vill. 

Idag sluta jag kl 15. Hem och byta om och ut på ett intervallpass. 10, (kanske 11). x 1 min med 30 sekunder vila mellan varje. Avslutade passet med 5 intervaller i backen här utanför. 
Efter det dusch och sen iväg och fika/äta med en jobbkompis, handla, ta hand om tvätten.
Tvättkorgen är TOM!!!!!! (Tills familjen kommer hem imorgon) 

Nu myser jag i soffan framför en brasa och längtar efter familjen och snön. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: