Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Missat

Kategori: Familjen

Missade att byta till fösta startled i Tjejmilen med 57 sekunder. (Skyller dessa sekunder på min kissepaus jag var tvungen att ta efter ca 6 km). 
Man var alltså tvungen att vara under 52 minuter. 
Detta måste jag rätta till på något vis innan jag anmäler mig till nästa års Tjejmil. Vill starta med de bästa:)

Åstadsloppet går i Örebro och är ett bra tillfälle, datumet passade inte jätte bra, men jag får springa fort så vi hinner med att ha Vincents 1-års kalas för släkten där på eftermiddagen/kvällen den 12/10 också.
Nu var ju frågan om jag ska springa milen eller nöja mig med 5 km? 
För att få starta i startled 1 på Tjejmilen är det 5 km under 24 min eller som sagt milen under  52 min. 
Funderar......fort måste jag springa iaf

Kommentarer


Kommentera inlägget här: