Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

MÅL.....

Kategori: Familjen

Igår gjorde jag min sista dag på tränings- och kostprogramnet Run4Fun som WorldOfShape har utformat. 

-4,5 kg
-13 cm i midjan
Och har förbättrat mig med ca 15-20 sekunder/km. 


Nu ska jag ta nästa steg i deras program och kör Stay in Shape i 30 dagar för att få en "normal" balans i kost, träning och vardag. 

(Måste erkänna att jag fuskat lite under dessa 30 dagarna. De dagarna vi var i Sälen under denna perioden har jag ätit som familjen och inte tränat deras träning utan åkt Slalom istället. Så det går lätt att få ännu bättre resultat). 

Detta fungerade för mig och jag fick ihop min timme per dag trotts att mannen jobbar skift och barnen är små och inte kan vara själva. 
Kanske det inte fungerar för dig? 
Jag är nöjd och har lärt mig hur man ska äta och räkna kalorier. Träningen visste jag nog redan innan. 

Nu laddar vi för det nya steget och nya mål!!!!!

Göteborgsvarvet om ca 5 veckor. Då ska måltiden visa under 2 timmar. 
Våruset där jag ska springa så nära 20 min som möjligt. 
Sen satsar vi på sommarträning och tjejmilen i september som ska bli så nära 50 min som möjligt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: