Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Nu är det väl vår?

Kategori: Allmänt

Hoppas att våren är här för att stanna, tänk vad underbart det är ute nu. Dock upptäckte jag i går att jag kan glömma att ha min vårjacka denna vår, fick precis igen dragkedjan och då kände jag mig som en korv....och magen kommer nog inte att bli mindre under våren, så om jag ska ha den får den vara uppknäppt helt enkelt.
Idag på jobbet fick jag ett glatt besked att jag fick ta ut 25 dagar betald semester :-) (har bara fått ihop 14 dagar) Nu kan jag gå hem när jag hade tänkt mig, gör sista dagen den 12 juni om allt går som det ska.
Kan också upplysa er om att det då bara är 2 månader och 10 dagar kvar tills jag går hem på en riktigt efterlängtad ledighet :-) (nu är det bara att hålla tummarna att ingen har fattat detta fel innan de gjorde oss lyckliga ) 
Kommer gå hem 5 veckor före beräknad nedkomst, känns riktigt skönt. Nej nu ska jag ta tag i lite tråkigare saker, ska nämligen torka golven och städa toaletterna.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: