Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Skärtorsdag

Kategori: Allmänt

Igår slogs det gamla rekordet av antal besökare här, samtidigt som SM-GULDET kom hem, (behöver jag förklara mer). Mycket trevligt :-)

Har kommit fram till att jag nog inte ska söker någon havandeskapspenning som jag blev rekommenderat att göra igår då jag var hos läkaren. Jag biter ihop istället. Det handlar inte om så lång tid, jag kanske inte ens hinner få tillbaka papprena innan det är dags att gå hem, om jag ens får det godkänt, jag tar ut all min semester som planerat, 25 dagar. Då gör jag min sista dag den 12 juni. Är ju sjukskriven 50 % tills fredagen den 24 april, veckan efter det är det en kort vecka, (är då 1 maj och jag ska sluta lunch på valborg 30 april) sen handlar det om 6 veckor att jobba och en av de veckorna är inte ens hel då man är ledig torsdag den 21 maj då det är Kristi himmelsfärds dag. Det handlar alltså om 5 HELA veckor. Försöker bita ihop, sen ska jag säkert till barnmorskan någon dag, då går det bort lite och sen om nu föräldragruppen skulle ses vid 15 tiden en gång i veckan så blir det en kort dag där också, (fast har inte hört någonting om det ännu). Sen brukar det ju alltid inträffa något oplanerat. Om det inte bli värre så biter jag ihop de sista veckorna.

Idag fick jag ett paket från Go´boken som innehöll massa roliga saker, ska sätta mig och titta igenom det lite noggrannare nu.

Ha en trevlig skärtorsdag :-) 

♥ 103 dagar kvar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: