Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen sist jag var här, men nu är jag här igen efter en riktigt bra helg. Mor och far kom i fredags och åkte hem igår. Vi gjorde egentligen inge speciellt fast kändes som vi gjorde något hela tiden. Pappa har kopplat in elen i barnkammaren och sen var vi bland annat i Vingåker och där inhandlade jag en jeanskjol som jag kan göra större desto större jag blir, mycket nöjd. Har också suttit en del i solen i helgen, har inte varit riktigt så där jätte vårvarmt som förra helgen, men mot en solvägg så var det faktiskt skönt:-)

Igår eftermiddag var jag inne i Örebro och fikade med Lollo, alltid lika trevligt att träffa henne och kommer bli ännu bättre nu när hon flyttar tillbaka Örebro.


Idag har jag cyklat fram och tillbaka till jobbet, (mycket stolt över mig själv). Ska cykla resten av veckan också om det inte nu ska till och regna, (mina regnbyxor är försmå, hmmm) men det hoppas vi att det inte blir. Har också äntligen fått iväg de där papprena till försäkringskassan om havandeskapspenning, tog lite längre tid än vad jag trodde, men nu är de skickade i alle fall. Bara att hålla tummarna att det går igenom nu. I så fall så jobbar jag nog bara heltid till den 25 maj, annars så får jag bita ihop ännu längre och då jobba till den 12 juni. Men nu håller vi tummarna :-) 

Nu ska jag fixa lite innan jag ska åka in till Susanna.

♥ 92 DAGAR KVAR  ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: