Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Uppe med tuppen

Kategori: Allmänt

Då var man redan vaken fast det är söndag och påskdagen men inte kan jag sova för det. Lika fint väder ser det ut att vara idag som det var igår, underbart. Igår invigde jag bikinisäsongen 2009, helt underbart tänk om det kunde vara så här nu. Men känner på mig att något bakslag kommer det nog allt att bli. 
Bytte till sommardäck på min bil igår eller nej jag bytte inte, Henrik bytte till sommardäck på min bil och jag tvättade den, så nu är den sommar ren och fin eller i alle fall till nästa gång det har regnat.

Har blivit så där trött igen, men bara att bita ihop. Vår påskafton var helt i min smak igår, var hos Henriks systers familj på eftermiddagen/kvällen eller åkte hem strax efter 8. Helt lagom för min del, mycket nöjd med gårdagen.

Om solen visar sig framme hela dagen idag ska jag tillbringa dagen i solstolen och kanske blir det gillning sen i eftermiddag, vore inte fel.


Kan också meddela att huvudvärken fortfarande sitter i, men försöker att leva så vanligt som möjligt ändå. Ska till barnmorskan på tisdag igen, fast inte för huvudvärken egentligen men den kommer ju upp ändå.

Nej nu ska jag gå ut och ta en morgonpromenad i solen.


100 dagar kvar exakt till beräknad datum.   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: