Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Uterum på G...

Kategori: Allmänt

Så var det söndag igen och hela helgen har bara flugit förbi igen eller hela april kanske man ska säga eftersom det är 1 maj på fredag.

Har blivit en massa gjort här hemma hos oss, då uterummet har påbörjats, (kommer nog bli riktigt bra). Själv har jag inte hjälpt till allt för mycket då jag bland annat var på Marieberg igår med Lollo, mycket trevligt och sen när jag kom hem intog jag solstolen och läste ut min bok.

Idag har jag hjälpt till lite då jag målade lite imorse, sen fanns det inte mycket mer för mig att göra än titta på.

Har varit riktigt bra väder för att vara ut och fixa i helgen, förutom regnskuren idag, fast den klagar inte jag på då jag hoppas att lite pollen försvann och att min allergi blir bättre.

Imorgon är det måndag igen och jag ska börja jobba som vanligt eller ska få prova att jobba 07.00-16.00 i två veckor. Och den här veckan är ju kort och bra, blir tre dagar att jobba 8 timmar och sen på torsdag slutar jag vid 12 för att be ge mig till Värmland.


♥ 86 DAGAR KVAR ♥ 

 
 

Kommentarer

  • GildePalema säger:

    Det är synd att inte konstruktören är med på bilden =)

    2009-04-26 | 19:54:03
  • Anonym säger:

    Åhh vad fint det blir!

    2009-04-26 | 20:06:21
  • Lossan säger:

    Åhh vad fint det blir!

    2009-04-26 | 20:06:44

Kommentera inlägget här: