Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

God morgon!

Kategori: Allmänt

Henrik klaga på mitt inlägg igår. Han tyckte att jag skrev som om Olivia skriker jämt och det gör hon absolut inte. Och igår kväll var det inge skrik alls när hon och jag var ensamma hemma, hon var hur snäll som helst.

Hon har haft lite skrikperioder på kvällen, men inget annars och det har nog varit lite magknip har vi gissat på och då är det klart man måste få skrika lite.

Idag har vi inga direkta planer, ska försöka komma ut på en promenad om vädret tillåter. Skulle nämligen behöva bort till biblioteket och lämna tillbaka några ljudböcker. Annars så blir det nog mys inne och Henrik jobbar ikväll så vi är ensamma idag igen, men var lite mysigt att vara själv med henne igår. Och han ska jobba extra imorgon också, men finns nog friidrott och titta på om vädret blir för dåligt annars ska jag försöka komma igång med mina promenader nu och då finns det inget dåligt väder.

Ha en bra dag så ska jag försöka hinna plocka lite här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: