Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Hej, hej

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Olivia varit på något som jag absolut inte trodde jag skulle gå på och ännu mindre gilla. Vi har varit på babysång och det var riktigt trevligt och mysigt och roligast av allt var att Olivia var vaken hela tiden och såg ut att trivas ganska bra. Så det kommer det nog att bli mer av i höst. På onsdag ska vi prova på babycaféet också får se om vi gillar det lika mycket.
Annars vad har hänt här sista tiden. Ja imorse när jag skulle byta på henne så lyckades hon skita ner typ hela badrummet, ja jag skojar inte. Tur så var Henrik hemma, eftersom han jobbar kväll den här veckan och fick komma och hjälpa mig och torka upp medans jag höll henne och inte nog med det då kissade hon på golvet också. Så den lilla tjejen kan allt.
Igår var vi på tjejkväll hos Fia jag och Oliva och hon skötte sig bra som vanligt, (eller efter att hon hade fått mat kanske ska tilläggas).
Annars har vi städat undan lite ute inför hösten, för nu tycker jag nog att det ska bli höst, längtar faktiskt efter de där kvällarna då man kan sitta i soffan och mysa ha brasan tänd och en massa ljus. Jag kanske är ensam om det? Och jag ska ta bort sommarkläderna så fort jag får tillåtelse för tjejen då hon kanske sover. För hon har fattat det att man sover på natten och är vaken på dagen, dock får ju inte jag gjort nått på dagen då hon är vaken och vill ha all uppmärksamhet.
Nej nu ska jag titta på damerna när de spelar mot England, har faktiskt inte sätt en enda match hittills. Vet faktiskt inte riktigt vad jag har gjort. Hon sover nu och fortsätter hon, så kanske jag hinner börja fixa lite med dopkorten. För nu har vi bestämt att vi ska döpa henne och bokat tid i kyrkan.
Ha en bra kväll.



Förstora kläder i förstor säng

Kommentarer


Kommentera inlägget här: