Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Hej

Kategori: Allmänt

Sitter här med lilltjejen i mitt knä och försöker få ihop ett inlägg, hon har ju hunnit bli 2 veckor. Förlåt att jag varit dålig på att uppdatera de sista dagarna, men tiden finns inte riktigt så som den gjorde förut. Ska försöka få ihop en sammanfattning innan hon börjar skrika. Går dock inte så fort att skriva med en hand....

Olivia har nu fått ett personnummer. Vi har bestämt hennes namn, det blev: Olivia Ester Berg.

Idag har Henrik börjat jobba, så nu är vi ensamma hemma för första gången typ. Min mamma har varit här sen i lördags och idag åkte hon och pappa hem, pappa kom igår. Så känns lite konstigt att vara själv med henne. Jag och mamma har hunnit med en massa shopping och sen fick jag hjälp att städa lite här hemma igår.

De sista dagarna så har Olivia haft skrikperioder på kvällen, får se hur det blir idag. Men vi ska väl inte klaga så länge som hon sover på natten. Hon äter 1 till 2 gånger och sover sen till mellan 9 och 11 på förmiddagen och då har hon somnat vid 10 på kvällen. Jag har nog somnat först de senaste kvällarna.

Nej nu ska jag titta på friidrott medans hon är snäll, ha en bra kväll i solen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: