Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Bokrea med mera

Kategori: Allmänt

Idag efter jobbet (14:30) stod det handling på mitt schema, men blev också en tur in på bokrean och fyndade lite böcker det gjorde jag allt=)
Hittade en deckare (Peter James - Levande begravd) och en självbiografi (Donya al-Nahi & Eugen Costello - Ingen tar mina barn) som jag tänkte ha lite längre fram i vår när solen börjar titta fram och man kan sätta sig i solstolen och njuta. Dock har jag redan börjat fått vårkänslor idag då snön tinar bort och solen lyser. Visst är det underbart?
Köpte också den Stora boken om barn på bokrean, den handlar tydligen om att vänta, föda och barnets första sex år, någon gång under de närmaste åren borde den komma till nytta känns det som, var ju ändå på rea, det får inte glömmas=) 
Fick ytterliggare ett ryck idag då jag stoppade Henrik i dörren när han kom frå jobbet och skulle ha honom med till Lagerbutiken och där fyndade vi bland annat en tavla till barnkammare. Jag fyndade även lite mer som ljus och underlägg=)
Att det kan vara så kul att shoppa=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: