Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Måndag 23/2

Kategori: Allmänt

Idag har jag börjat jobba skift, tror inte jag gillar det, men får väl ge det några veckor.

Vi har varit en sväng till Marieberg där vi skulle kolla skidrean, men blev också en sväng in på Babyproffs där man hittar mycket som man vill ha, men man känner sig också ganska bortkommen i en sådan affär.

Vi kom nog överens om vad vi ska ha för barnvagn där inne, ett steg närmare något. Vi hattade också en säng som vi båda tyckte var fin och lite annorlunda.

Men sen det där med skötbord och bilbarnstol det har vi två olika åsikter som kanske dröjer innan vi kommer fram till en gemensam lösning. Jag känner att jag snart vill börja inhandla lite saker för gratis verkar det ju inte vara att skaffa ett barn i alle fall=)


Har också varit duktig att ringt till barnmorskan i dag och fått en tid, den 17 mars ska vi dit nästa gång, ett tag kvar, men tiden går fort när man har roligt=)

Så en del har det blivit gjort i alle fall. Kanske bra att börja jobba klockan 06:00 och sluta 14:30?


Ska försöka få upp en bild som jag lovat också innan jag slocknar i soffan.

Kommentarer

  • Lossan säger:

    Hej vännen! Vilken fin mage du har fått, herregud nu är krabaten verkligen påväg :) Kram

    2009-02-24 | 21:09:43
  • Erika säger:

    Hallå=) Jo den har växt ganska mycket de sista veckorna, så nu finns det något där. Hoppas allt är bra med dig, vi måste ses snart igen. Kramar

    2009-02-26 | 17:15:51
    Bloggadress: http://akirelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: