Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Kataloger/broschyrer

Kategori: Allmänt

Igår kväll när jag var ensam hemma och inte hade så mycket ork över till annat så samlade jag ihop alla dessa kataloger/broschyrer som vi fått från både affärer och mödravård. Undrar om någon verkligen läser igenom allt. Tycker jag är duktig och läser mycket, men inte riktigt så duktig. Satt mest och bläddra och har fått två favoriter, emmaljunga och sen babyproffsen.

Insåg än en gång att det är inte bara är en eller två saker som ska inhandlas, utan MASSOR, började till och med lista upp nödvändiga saker, (eller ja kanske ska tilläggas, saker jag tycker är nödvändiga och inte vill vara utan).

Jag skulle nog behöva en STOR löneförhöjning om jag ska kunna köpa allt det jag vill ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: