Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Måla

Kategori: Allmänt

Sitter och tittar på bilder man kan måla på väggarna. Vi ska nämligen ha väggmålning i bankammaren är planen. Får se hur det slutar.
Vi har ju drygt ett halvår på oss att få till det. Fast innan jag kan börja, så måste väggar, tak och golv komma på sin plats. Och det ser jag inte riktigt som mitt jobb =)
Skulle jag inte få till det kanske min bror kan styra upp det, men först ska jag nog försöka själv. Här kommer två bilder jag fastnat för.


Kommentarer

  • Henrik säger:

    Jaja, jag fattar vinken... Ska ta tag i rummet snart :)

    2009-01-06 | 21:31:57
  • Lossan säger:

    Fina bilder, som jag tror att du alldeles utmärkt kommer att klara av att måla själv :)

    2009-01-07 | 18:57:05

Kommentera inlägget här: