Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

+ 4 DAGAR

Kategori: Allmänt

Då har det gått ytterligare några dagar och nu har man gått över 4 dagar...suck. Idag började jag dagen med att ta en riktig promenad. Blev hela 7 km, riktigt skönt var det, (min gamla löprunda som jag hoppas på att få återuppta snart). Kanske blir det en promenad till under dagen då en på golfbanan, Henrik ska nämligen spela golf med Jens och Magnus och Liselott kanske skulle följa med och gå, då är det klart att jag också gör det. Alltid skönt att röra på sig lite och mitt hopp finns nu till att det kanske sätter igång också.

Krabaten kom ju inte igår, den dagen Henrik gissat på. Min mamma har gissat på imorgon, så vi får väl se.

Igår var jag inne i Örebro en sväng och fikade hos Lollo och tittade på hennes söta kattunge. Sen såg Henrik och jag på film i går kväll. På förmiddagen bakade jag lite muffins, ska försöka att inte äta upp dem innan Krabaten kommer.

Men känns som man får dagarna att gå lite i alle fall nu på slutet. Eller ja igår och idag. Nu ska jag ta mig in i duschen sen kanske det blir solstolen och lite vila en stund innan det är dags att börja med maten.

Ha en bra dag.   

Kommentarer

  • Purre77 säger:

    Nu tycker jag du ska klämma ut bäbisen! =)

    2009-07-26 | 21:28:52

Kommentera inlägget här: