Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

+ 6 DAGAR...

Kategori: Allmänt

+6 dagar, imorgon är det en vecka och ingenting verkar hända. Har nog provat allt nu, men kan säga att inget hjälper. I söndags gick jag nog närmare 2 mil eller ja i alle fall 1,5 mil. Jag bakar och städar för fullt och inget händer. Har i alle fall inte varit lika rastlös de sista dagarna, har haft fullt upp av någonting, jag vet dock inte med vad, så min eftermiddagslur har inte ens hunnits med. Har kommit på att jag vila först vid 18-19 tiden på kvällen och då har jag tyckt det varit försent. Vi har väl inte gjort allt för mycket vettigt de senaste dagarna, men de har bara glidit för bi av någon anledning ändå, skönt.

Imorgon blir det att ställa klockan, ska till barnmorskan kl 8:00. Blir spännande och se vad hon säger. Tror jag ska till en ny, de andra hade nog semester, men det spelar inte mig någon roll. Hade tänkt och se på film ikväll, men får se vad det blir, gissar att Henrik vill se på fotbollskväll. Men då får vi titta på film imorgon istället. Finns ju en dag då också så måste sysselsättas med något.

Ha en superkväll, så ska jag inta soffan igen och känna på sparkarna som jag hoppas slippa snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: