Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Förlossningen

Kategori: Allmänt

Jaha, då har vi besökt förlossningen. Vi var där i ca 1 ½ timme inatt. Jag ringde in i går efter att ha haft några konstiga flytningar i ca 2 dagar och de ville ha in oss och titta så det inte var vattnet som sipprade. Cirka klockan 12 inatt bar det av in för en liten kontroll. Det visade sig att jag har sammandragningar/förvärkar som jag inte känner av. Haha. De undersökte mig och det visade sig vara slemproppen. Så nu kanske något äntligen börja hända, jippi. Dock känner jag inget fortfarande. Vi har ju idag och imorgon på oss att pricka in om den ska födas i juli. Kom på att killnamnet kanske inte blir så bra om det blir i augusti. Men vi får se.

Vad har hänt sen sist, hmm. Igår var vi hos henriks mormor en sväng. Sen på kvällen så gick vi ut och åt här i Kumla. Riktigt gott. Tisdagen var vi på speedway på kvällen i det fina vädret. Ja det är väl ungefär det som har hänt. Blev en tur in till Marieberg innan vi åkte ut på speedwayen. Har mest gått och skrotat här hemma och blir nog lika idag då det regnar ute. Ska fika med föräldragruppen i eftermiddag, få se om jag är den ända magen kvar eller inte.

Ha en bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: