Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Gissa datumet

Kategori: Allmänt

Igår blev det en riktig tv-dag, eller på kväll blev det bio, Män som hatar kvinnor. Det var jag och Henriks syster Annelie som gick på den. Nästa film kommer i september, måste läsa andra boken innan det och kanske börja nu om den ska ta lika lång tid som första tog. Den var bra, kändes inte som man satt där i 2,5 timmar, dock saknade man en del från boken som vanligt när de gör om bok till film, men det får helt klart godkänt.


Henrik och jag diskuterade igår när vi tror att Krabaten kommer och då kom jag på att man kan gissa datumet här. Här är de datum som jag och Henrik har gissat på och sen de andra planerade datumen som finns. Så börja gissa:

BF - tisdag 21 juli

Henrik - fredag 24 juli

Jag - måndag 27 juli

Igångsättning - måndag 3 augusti  


I eftermiddag/kväll kommer Lollo, Emeli och Sofia hit, alltid trevligt med lite besök. Fast innan det ska vi åka några vändor till tippen med rester av det rivna förrådet.

♥ 1 DAG KVAR ♥ ♥ eller MAX 14 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: