Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Inget har hänt om någon fått för sig det och det dröjer nog någon vecka till.

Idag vaknade man upp till riktigt mysväder. Här regnar det, så idag blir det en innedag. Hade tänkt tagit en promenad, men eftersom det regnar går det inte så bra då jag inte kan ha mina regnbyxor. Henrik och jag var ute och gick ca en timme igår, det var riktigt skönt. Annars igår blev det solstolen ett dopp i poolen och sen grillning på kvällen. Ikväll kanske det blir bio, Män som hatar kvinnor, men annars finns det inga direkta planer för dagen.

I fredags var jag på stan och lunchade med Lollo. Trevligt att träffa henne och prata lite strunt, (hoppas det blir fler gånger sen när Krabaten har kommit). Efter lunchen så gick jag en sväng på stan och fyndade en tröja till Krabaten på rea, skulle vara bra om den kom medans rea fortsatte då man kan shoppa massor och det är nu lite svårt att köpa då allt är så könsbestämt. Och sen när vi inte vet hur stor Krabaten är heller. De minsta storlekarna kanske vi aldrig kommer kunna använda.

Nu får det bli frukost här. Ha en bra dag.  ´

♥ 2 DAGAER KVAR ♥ ♥ eller MAX 15 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: