Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vad fel man kan ha...

Kategori: Allmänt

Här händer inget alls. Doktorn hade fel som vi träffade i onsdags natt. Eller jag hörde till det 10 % som det inte hjälpte. Han sa nämligen att efter den undersökningen så satt förlossningen igång inom 24 timmar i 90 % av fallen, alltså inte vårt fall.

Känns som hösten har kommit hit. Dock tycker jag det är ganska mysigt att sitta inne och kura i soffan med filt tända ljus och höra hur det blåser och regnar där utanför. Men jag trodde ju vi skulle få ett sommarbarn, inte ett höstbarn. Tänk så fel man kan ha hela tiden. Känns som vi har haft alla fel som finns när vi har gissat datum med mera. Krabaten kommer helt enkelt när den kommer. Det finns inget som kan påverka det.

Igår så gjordes det inte mycket. Sov på soffan typ 2 timmar, ryckte upp mig lite för att gå och fika med mammorna på Sveas. Vi är två som har magarna kvar. Jag kommer bli av med min sist. Hon som också har sin kvar blir igångsatt på måndag. Och känns som vår Krabat inte kommer komma innan dess. Så för Henrik är det bara att gå och jobba på måndag då han har sin sista semesterdag idag. Ja om den nu inte skulle få för sig att komma i helgen, men jag har slutat gissa som sagt. Såg och på Änglar och demoner igår, den var helt okey, fast böckerna är nog inget jag kommer ge mig på då jag inte riktigt gillar den typen.

Ska gå upp och fixa mig lite då vi ska iväg på 30-års kalas om en timme. (Henriks kusin har fyllt 30).

Ha en bra eftermiddag och kväll och håll tummarna att den kommer snart.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åhh förstår att ni väntar, jag håller tummarna så hårt jag kan för att bebisen kommer nu i helgen!

    2009-07-31 | 19:18:41

Kommentera inlägget här: