Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

God morgon

Kategori: Allmänt

Har redan varit hos barnmorskan nu på morgonen. Det gick bra som vanligt. Krabaten mätte nu 34 cm och hade hjärtslag på 140. Hon skrev lite hur jag ville ha förlossningen, fast var inte det lättaste då jag inte har en aning om hur jag vill ha den själv eftersom man inte vet hur man kommer påverkas. Men hon fick väl ihop en 2-3 rader i alle fall och nästa gång kommer jag få med mig en TENS hem, får se om den kommer hjälpa.

Idag blir det sol och bad igen, funderar på om jag ska ge mig iväg någonstans. Börjar tröttna på att bara se vår baksida nu. Men är ju så långt att åka om man ska bada och bor här i Kumla. Det är vid dessa tillfällen jag saknar Karlstad. Då hade man hur många badplatser att välja på som helst inom ca 20 minuters område. Här får man ju packa in sig i bilen och åka typ en timme för att ens se vatten som ser badvänligt ut. Ja får se vad det blir. Men en sak är säker att sol blir det i alle fall.

Ha en jätte bra dag i solen, det ska jag ha och sen blir det ju fotboll ikväll också, då U21-pojkarna ska möta England.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: