Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Haft en trevlig kväll!!

Kategori: Allmänt

Hej!!


Hinner med ett litet inlägg här innan jag ska lägga mig tillrätta i soffan och titta på Beckfilmen.

Dagens aktiviteter har bestått av att städa vårat badrum på nedervåningen, tog nog ca 1 timme så nu är det i alle fall rent. Imorgon väntar nästa rum, får se vilket jag väljer då. Sen har vi varit och handlat och då upptäckte vi att de svenska jordgubbarna bara kost 15 kr, så fick bli två burkar, bra med järn för mig, hihi. Har också hunnit med några timmar i solstolen, dock får man vara snabb in ibland då det kom några regndroppar då och då. Men nu känns det som sommaren är här, är fortfarande över 20 C ute, underbart.

Nu på kvällen så har Lollo fört samman mig och en tjej här i Kumla som har beräknat BF 29 juli. Vi var hemma hos henne och fikade och tiden bara sprang iväg och det måste ju vara ett tecken på att det var trevligt. Så med henne kommer det nog att bli några promenader med sen i höst.

Under kvällen har dock mina händer börjat svullna, vet inte om jag kanske måste ringa till mödravårdscentralen imorgon eller om jag kan vänta tills på fredag då jag ändå ska dit. Barnmorskan sa nämligen att det gjorde inget att svullna om ben/fötter så länge man inte svullna i ansiktet och om händerna. Så får se hur de ser ut imorgon, får hoppas att det går ner som det brukar göra runt min högervrist som har fått för sig att svullna emellanåt.

Ni får ha en bra kväll, nu blir det soffan för mig.  

♥ 29 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: