Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

SOL

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ute i solen HELA dagen och bara njutit. Har doppat mig ett antal gånger i poolen också, helt underbart. Tycker faktiskt lite synd om de som jobbar nu. Jag är ju en av de som alltid har jobbat varje sommar förut, så jag vet hur det känns att jobba när solen skiner.

Idag är det exakt 4 veckor kvar till BF, men fortsätter detta väder så ska jag nog inte klaga allt för mycket på att tiden som är kvar kanske gå sakta. (Försöker ju göra som alla sagt till mig att bara njuta nu den sista tiden som är kvar, gått ganska bra idag).

Ska snart ta tag i mitt andra rum av mina storstädningsplaner här hemma. Idag är det vardagsrummet som står på tur, tog ner och tvättade gardinerna imorse, så när jag har städat klart kan jag hänga upp nytvättade gardiner. Medans jag städar så blir det att titta/lyssna på Allsång på Skansen och sen U21 pojkarna som också spelar idag. Dock är jag lite ledsen för att jag kommer missa Morden i midsomer, men det får jag spela in och se på efteråt eller imorgon.

När dessa program börjar gå, så är det väl ett bevis på att den svenska sommaren är här i alle fall.

Nu är det städning som gäller, ha en underbar kväll.  


Skulle ha lagt upp lite kort från dagen, men fotografen var tydligen helt värdelös, så fick bara bli en bild på jordgubbarna och glassen som jag åt för några timmar sedan ute i solen. 

                                               

♥ 28 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer

  • villy säger:

    Hej där,är en av jobbarna,sol och pool=dåligt.Hoppas ni har det bra. Avundsjuk NEJ DÅ.JODÅÅÅÅÅÅ.

    2009-06-23 | 19:20:21
  • Erika säger:

    Men du har ju bara en dag kvar nu sen är du ju ledig i 4 dagar igen. Och tänk på att du iaf svalt och skönt på jobbet :-)

    2009-06-24 | 19:22:40
    Bloggadress: http://akirelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: