Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Varmt!!!

Kategori: Allmänt

Det är varmt, kanske inte behöver upplysa er om det. Inatt har vi haft en bastu i vårt sovrum, guidas vad varmt det varit. Men annars så klagar jag inte på värmen, finns ju skugga om det är så och idag tror jag faktiskt att jag ska inta den, med min nya bok "Små citroner gula". Läste ut min förra bok i lördags och den kan jag verkligen rekommendera. Thomas Bodströms bok "Rymmaren". Riktigt bra, nu måste jag bara få tag på hans andra bok "Idealisten". Blir en bok i veckan när det är sådant här väder.  

I helgen har vi inte gjort allt för mycket. Jag låg vid poolen hela lördagen då Henrik var iväg och spela golf. Sen igår var vi och badade vid någon liten mysig sjö bortanför Pålsboda som hette Sottern, helt okey ställe. På kvällen oljade vi vårt däck vid poolen, kan säga att det behövdes.

Har inte allt för mycket ork i denna värme kan jag erkänna. Börjar få saker gjorda först vid 21-22 tiden på kvällen när det börjar svalna lite, annars är det solstolen som gäller, bara att fixa ordning mat är ett projekt i denna värme. Nej nu ska jag försöka hitt lite svalka och fixa i ordning min frukost. Ha en bra dag i solen.  

♥ 22 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: