Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Fredag 13 mars

Kategori: Allmänt

Nu var det fredag och helg igen, mycket skönt och efterlängtat. Man lever nog för de här fredagarna, de är ju dem man längtar efter varje vecka :-)


Vad har hänt på bebis-fronten då? Jo vi har börja fått massa saker, så nu längtar man ännu mer.....känns som det är en evighet kvar, 130 dagar.

Ja vad har vi fått då? Var hos blivande faster och kusiner igår och hämta hem en hoppgunga, babysitter + leksak och en bärsele babybjörn. Riktigt fina saker. Och förra helgen fick vi en taklampa och en sackosäck av dem också. Och sen fick vi låna en stor mysig filt. Tack så mycket :-)

         



  
       



Jag har också påbörjat den sista väggmålningen ikväll, den blir nog klar imorgon innan jag ska iväg med jobbet på bowling och mat, dock i Hallsberg av alla ställen!! Sen får vi se vad som händer, jag och Sofia är lite sugna på att åka in till Örebro, men de flesta vill gå ut i Kumla så vi får se som sagt. Har i alle fall lovat att hämta hem Henrik imorgon natt då han ska på 30-årsfest inne i Örebro.


Har också denna vecka börja lärt upp Linda på jobbet, hon ska ta över mitt jobb när jag ska går hem på mammaledighet om ca 3 månader. Känns lite konstigt, men är riktigt roligt och trevligt ha vi också. Men nu när jag ska börja lära upp folk som ska ta över efter mig så inser jag att det snart är dags.

Nej nu ska jag nog förflytta mig till soffan och lata mig resten av kvällen, är ju ändå fredag :-)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: