Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Krabaten rör på sig

Kategori: Allmänt

Nu har det hänt, kände Krabaten rör på sig ordentligt för första gången idag eller i kväll när jag satt i bilen och var på väg hem från min kära vän Susanna. Eller jag tror jag kände Krabaten i alle fall, vet ju inte riktigt hur det ska kännas :-)


Annars idag söndag har ytterliggare en väggmålning blivit gjord.

Jag själv tycker att den idag blev bäst. Stör mig fortfarande på Nasses mun (på den jag gjorde igår), men det kanske går över eller så får vi göra en ändring i veckan. Vi har ju tid på oss, är fortfarande hel 135 dagar kvar.


Dagens och gårdagen bilder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: