Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Måndag 2/3

Kategori: Allmänt

Ett litet inlägg kan passa på att skriva medan Henrik gör i ordning fika åt oss♥
Känns lite konstigt när vi båda är hemma på en måndag. Dock börjar vi båda jobba snart jagbörjar först klockan 14:15 och Henrik börjar som vanligt klockan 16:00.


Vi har redan hunnit med massor idag. Jag vaknade tidigt som vanligt och kollade då på Beckfilmen som jag spelade in igår, sen tog jag mig en liten promenad.
Vi har också hunnit varit iväg och fixat lite. Sen har vi målat i barnkammaren♥ och jag har till och med hjälpt till att måla, det var faktiskt ganska skoj. Nu är rummet målat två gånger i sin "Linn-färg".
Vi har vart riktigt duktiga idag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: