Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndag kväll och jag har fortfarande 5 dagar kvar att jobba, då jag ska jobba på lördag också, känner mig sådär motiverad för det just nu.

Just nu längtar jag bara till att det ska bli vår på riktig och sen att det ska bli sommar. Tänk vad skönt med lite värme i luften. Sen längtar jag ju såklart fruktansvärt mycket tills Krabaten kommer, men dit är det en hel evighet har jag kommit fram till, SUCK.

Har fortfarande lite ont i huvudet av och till. Gick ju hem i torsdags från jobbet då jag hade fruktansvärt ont i huvudet. Sedan i fredags har jag haft svagt ont i huvudet av och till eller det känns som det snart ska bryta ut som i torsdags men än så länge har det inte gjort det, får försöka ringa mödravårdscentralen i morgon igen, då det inte ville svara idag.

Nej kanske ska bli lite positiv, känns som detta inlägg var lite åt det negativa hållet. Ska ta hand om lite tvätt nu, duscha och sen ska jag nog lägga mig i sängen och titta på tv.

En rolig sak är att jag hade mest besökare på bloggen igår under hela tiden då jag skrivit.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Huvudvärk kan bero på högt blodtryck som man kan få när man är gravid. Se till att få tag i mödrahälsovården så du får ditt blodtryck taget. Kul och följa hur det går....

    2009-03-31 | 14:00:35

Kommentera inlägget här: