Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Väggmålningarna på började

Kategori: Allmänt

Har varit en lång lördag känner jag nu när jag väl satt mig ner och slappnat av.  Vi har hunnit med massor :-) 

Golvet har blivit lagt i Krabatens rum och jag har gjort två stycken väggmålningar helt klara också, (dock inte helt nöjd med Nasses mun, så den kanske kommer att ändras under morgondagen). Dagen har bara flugit iväg.

Det kommer nog bli två väggmålningar till eller i alle fall en som jag redan förberett för, sen är vi lite sugna på att göra en liten till, men vi får se hur det blir.

Garderoben har också monterats ihop idag och blivit placerad på dens plats, dock inte fastsatt än, då listerna saknas men kommer nog troligtvis på plats under veckan.


                         
Jag som målar Nasse                                                       Nasse klar


                         
Nalle Puh påbörjad                                                                Nalle Puh klar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: