Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vår???

Kategori: Allmänt

Nu känns det som våren börjar hitta hit på riktigt. Kört mitt första pass i solstolen idag med en bok. Finns inte mycket som slår det, helt underbart.



Igår gjorde jag klart den sista bilden i Krabatens rum och fixade även till Nasses mun som jag stört mig på i en veckas tid. Så nu är jag mycket nöjd med rummet. Är bara att invänta sängen nu.  



Igår kväll var det inplanerat bowling och mat med jobbet och till en början var det en lyckad kväll. Lätt att vara efterklok men min kväll hade nog kunnat ha tagit slut där, då jag var ganska trött och Hotellet i Kumla lockade sådär. Men vi var ett gäng som gick dit och där kan man säga att det var DÖTT, vi var typ ensamma. Jag och Sofia tröttnade ganska fort och bestämde oss då för att åka in till Örebro där också Henrik var som jag lovat att hämta hem, då han var på 30-års fest. Vi blev inte så långvariga där heller, kanske bra det.  

Nu är det bara att börja ladda för en ny vecka med nya utmaningar. På tisdag är det besök hos barnmorskan, känns som det var ett tag sen vi var där nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: