Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Bestämt....

Kategori: Allmänt

Nu var det bestämt, postat och klart. Jag kommer att jobba 50 % tills den 18 juni. Min bors födelsedag, dagen innan midsommarafton. Efter det tar jag och går hem på obestämd tid och börjar vila upp mig ordentligt tills lilla Krabaten ska komma med sin efterlängtade entré. Går alltså hem nästan en månad före beräknat datum. Få se om jag kryper på väggarna de sista dagarna eller om det går bra.

Alla är välkomna att underhålla mig då, så kommer nog tiden att gå fort.  

Nej, nu ska jag ta och röja upp lite här hemma innan det blir en dusch och sedan en tur in till Örebro och hem till Emeli för att umgås och titta på Desperate Housewives.

(Igår slogs det nytt rekord på bloggen också).

70 DAGAR KVAR och 25 dagar kvar på jobbet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: